fbpx

FORGOT YOUR DETAILS?

tak, 30 tygodni

Lubisz mieć podręcznik > to jest kurs dla Ciebie
Poznaj angielski w 30 tygodni z podręcznikiem izziLingo, nie w 4 lata.

DOWIESZ SIĘ TUTAJ:
> o podstawach metodY
> komplecie zagadnień
> KTO KORZYSTA
> ILE KOSZTUJE
> JAK POWSTAŁA

Angielski w 30 tygodni

Podstawy metody izziLingo:
> Określona kolejność omawianych zagadnień
Zaczynasz od intuicyjnych zasad i na nich budujesz. Zauważasz naturalne powiązania pomiędzy elementami języka angielskiego i łatwo poznajesz (doklejasz) nową wiedzę. Daje to dużo satysfakcji.
> Omawiamy komplet zagadnień
Widząc pełen obraz, rozumiesz po co są poszczególne elementy.
> Codzienny kontakt z językiem angielskim
Przerwy w kontakcie z językiem angielskim nie są wskazane. Otrzymasz ćwiczenia na dni pomiędzy zajęciami.
> Twoja samodzielność z językiem angielskim
Moim celem jest to, aby po tym kursie regularna POMOC w nauce języka angielskiego nie była Ci więcej potrzebna.
 
Komplet zagadnień, które poznajesz w ramach kursu:

Can   (np.: Umiem pływać.)
Must   (np.: Muszę coś zjeść.)
Have to   (np. Muszę być w pracy o 8:00.)

Mustn't   (np. Nie wolno nam się spóźnić.) 
May/Might   (np.: Oni być może przyjdą.)
Should    (np.: Powinieneś pojechać tym autobusem.)
Could   (np.: Czy mógłbyś mi pomóc?)
Would   (np.: Ja bym tego nie kupił.) 
Would like to   (np.: Chciałabym Was odwiedzić.) 
Pronouns   (np.: On i jego brat są z nami.)
Articles   (np.: To jest kot.)
Possessives   (np. To jest samochód Oli.)
Countable/Uncountable nouns   (np.: Jest dużo wody.)
Used to   (np.: Mieszkałem w Gdańsku.)
To be (Present)   (np.: Jest w domu.

To be (Past)   (np.: Byliśmy w kinie.)
To be (Future)   (np.: Będziemy w domu.)
Present Simple   (np.: Oni często chodzą na spacer.) 
Present Simple (future)   (np.: Mój sautobus odjeżdża o 9:00.)
Present Continuous    (np.: Jemy teraz obiad.)
Present Continuous (future)   (np.: Spotykamy się o 10:00.) 
Present Perfect   (np.: Nie byłem tam od stycznia.

Present Perfect Continuous   (np.: Czekam od godziny.)
Past Simple   (np.: Kupiliśmy to wczoraj.)
Past Continuous   (np.: Rozmawiałem wtedy przez telefon.) 
Future Simple   (np.: Jutro będę w szkole.)
Future Continuous   (np.: Jutro o tej porze będę leciała to Rzymu.) 
Adverbs   (np.: My zawsze szybko wracamy po pracy do domu.)
Comparative adjectives    (np.: Oni jeżdżą szybciej.)
Superlative adjectives   (np.: Mieszkam najdalej.)
Be going to (prediction)   (np.: Spójrz, będzie padać.)
Be going to (intention)   (np.: Zamierzam zwiedzić Kraków.) 
Will (prediction)   (np.: Sądzę, że wygramy.) 

Will (decision)   (np.: OK, pójdę z wami.)   
Zero Conditional   (np.: Kiedy oni nas odwiedziają, zawsze jest dobra zabawa.)
1st Conditional   (np.: Jeżeli wyjdziemy teraz, będziemy na czas.)
2nd Conditional   (np.: Gdybym miał czas, zostałbym dłużej.)
Reported speech   (np.: Oni mówili, że tam było fanie.)
Passive voice   (np.: To było kupione w Londynie.)
Past Perfect   (np.: Oni mieszkali w Poznaniu zamin wyjechali do Londynu.)
3rd Conditional   (np.: Gdybym (był) o tym wiedział, przyjechałbym wcześniej wtedy.) 

KTO korzysta

1. Dorośli i młodzież, którzy chcą uzupełnić braki wiedzy w języku angielskim lub chcą dokładnie sobie wszystko powtórzyć.
2. 
Osoby, które rozpoczynają przygodę z angielskim i cenią swój czas. Kurs ten w 30 tygodni oferuje poznanie takiego zakresu zagadnień, które na kursach tradycyjnych zajmuje do 4 lat.
3. Dzieci i młodzież szkolna od lat 11

500zł/1 rata

Zajęcia indywidualne

 

5 rat w jednym semestrze
2 semestry od września do czerwca
15 tygodni w semestrze
2 spotkania w tygodniu po 25 minut 

Autorski podręcznik. Praktyczne przykłady. Materiały na każdy dzień tygodnia - zapewniające codzienny kontakt z językiem angielskim.
Zamiast tradycyjnie w kilka lat, w izziLingo poznaj język angielski w 30 tygodni i w trakcie 25-minutowych zajęć, oczywiście!
To jest kurs dla dorosłych, młodzieży oraz dzieci powyżej 11 roku życiu.

Angielski w 30 tygodni

JAK POWSTAŁA
Kiedyś prowadziłem tradycyjną szkołę językową: sześć języków obcych, ludzie podzieleni według poziomów, do każdego poziomu podręcznik, zajęcia w grupach. Dzieci, młodzież, dorośli. Klasyk. Od zawsze dbam o wysoką jakość usług, dlatego współpracowałem z dobranymi lektorami – świetnymi ludźmi, tworzyłem małe grupy, oferowałem dobre podręczniki. Wzorowałem się na kursach, w których sam kiedyś brałem udział, w Warszawie i w Wielkiej Brytanii. Wszystko szło bardzo dobrze. Jeden z lektorów poradził mi wtedy, żebym zrobił uprawnienia do nauki w szkołach państwowych, bo: “A może się przyda?” Miałem sporo czasu wolnego przed południem. Pomyślałem, że sprawdzę, jak teraz wygląda szkoła. Może pozwoli mi to oferować lepsze kursy? Zrobiłem więc uprawnienia i znalazłem ogłoszenie: szkoła podstawowa, praca na zastępstwo, rok.
Od dawna interesowałem się alternatywnymi formami edukacji i czułem potrzebę zmian, ale coś przeczuwać a w końcu czegoś doświadczyć, to ogromna różnica. Etat w szkole podstawowej mnie obudził. Zorientowałem się, że szkoła językowa nie oferuje niczego wyjątkowego, że wygrywałem ze szkołą państwową tylko dlatego, że mam małe grupy i że ludzie uczęszczają na moje zajęcia nie z obowiązku szkolnego, tylko że są zmotywowani poprzez postawę własnych rodziców, fakt posiadania rodziny zagranicą lub podróże. Kolejnym ważnym odkryciem pracy w podstawówce było to, że program szkoły językowej jest kalką szkoły państwowej, nauka jest przez to niepotrzebnie rozwleczona na wiele lat. Na angielski chodzi się równolegle z podstawówką, liceum i studiami. Dorosłym oferuje się praktycznie to samo. Po co tyle podręczników, tyle poziomów, tyle lat nauki? Dlaczego nikt na to nie zwraca uwagi?
Czekała mnie rewolucja, ale nie było wyjścia, bo nie chciałem być już dłużej tradycyjną szkołą językową. Napisałem własne materiały, skróciłem zajęcia do 25 minut i z sześciu języków obcych pozostawiłem tylko angielski. Bałem się oczywiście, że ludzie nie przyjdą, że nikt nie będzie chciał brać udziału w jakimś edukacyjnym wynalazku.
Moje obawy okazały się przesadzone. Zadziałało moje dotychczasowe dbanie o jakość usług oraz jakość relacji ze społecznością mojej szkoły. Zadziałało zaufanie. Może to był wynalazek edukacyjny, ale zaufano mi, że ten wynalazek to zaproszenie do czegoś lepszego. I to jest, powiem nieskromnie, ale jednocześnie obiektywnie, coś lepszego. Nie ma dawkowania wiedzy, nie ma ograniczenia dostępu do wiedzy ze względu na wiek, nie ma przywiązania ludzi do mnie poprzez rozwlekanie nauki w czasie, poprzez tworzenie wielu poziomów. Uważam, że dobry nauczyciel to taki, który jest potrzebny krótko. Uważam, że Twoim celem nie jest chodzenie na angielski. Więcej, Twoim celem nie jest sam angielski, tylko to, co angielski Ci umożliwi. Twój cel jest dalej. Moje przykłady są bardzo praktyczne, można powiedzieć: nie książkowe. Spotkania z tą metodą to uaktywnienie Ciebie bo: żeby mówić, trzeba mówić. Ja jestem tylko po to, aby coś zapisać, podpowiedzieć, przypomnieć i wyjaśnić. To Ty jesteś w centrum. Moim celem jest Twoja samodzielność. Moja metoda jest jak nić, na którą nawlekasz cały wzór. Sercem mojej metody jest określona przeze mnie kolejność, w jakiej poznajesz elementy języka angielskiego. Kolejne elementy pasują do siebie, wynikają jedne z drugich i prowadzą dalej. Dzięki mojej metodzie zauważasz powiązania między elementami języka angielskiego i możesz dostrzec całość. Dzięki mojej metodzie poznajesz angielski w 30 tygodni.
Paweł Mianowski, izziLingo
TOP